נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

בעמוד זה ניתן למצוא מענה על שאלות ונושאים נפוצים,

והסבר על שלל הפעולות שניתן לבצע באופן עצמאי באתר.

למידע נוסף

נושאים נפוצים

שאלות נפוצות

מה הם זמני האספקה שלנו

small_icon_right

חלק מהמחסנים שלנו נמצאים באירופה ולכן זמני האספקה שלנו הם בין 14-20 ימי עסקים.
ישנם מוצרים המאוחסנים בישראל ולכן זמן האספקה שלהם קצר מהרגיל עד 7 ימי עסקים.
כל המידע הרלוונטי כתוב בפרטי הפריט אותו תרצה לרכוש 🙂

ייתכנו שינויים בזמני האספקה עקב עומסים משלוחים בינלאומיים עשויים לארוך יותר זמן מהרגיל, לכן ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח. למידע אחר המשלוח ניתן להתעדכן באמצעות הכפתור "עקוב אחר הזמנה" הנמצא בעמוד הזמנות שלי

small_icon_right

האם המוצרים שלכם מקוריים?

כל המוצרים באתר הם 100% מקוריים ואנו מתחייבים על זה!

איך משנים פרטים בהזמנה?

small_icon_right

פנו אלינו וכתבו לנו את הפרטים שתרצו לשנות, אנחנו כבר נעשה את השאר.

small_icon_right

מתי תגיע ההזמנה שלי?

את תאריך האספקה המקסימלי לקבלת המוצר ניתן לראות בעמוד הזמנות שלי

חלק מהמחסנים שלנו נמצאים באירופה ולכן זמני האספקה שלנו הם בין 14-20 ימי עסקים.

לאן המוצר מגיע?

small_icon_right

המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ! 🙂

ניתן לבחור משלוח לנקודת איסוף בעלות של 4.90 ש"ח או עם שליח בעלות של 15 ש"ח והמוצר יגיע עם שליח לכתובת שהזנת באתר בעת ההרשמה\ רכישה באתר, יש לשים לב שחברת השליחויות תשלח הודעה עם בחירת נקודה לאיסוף, במידה ונבחר משלוח עד הבית יש להתעלם מהודעה זו.

small_icon_right

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

בשלב זה, המחסנים שלנו הינם מחסנים לוגיסטיים ולכן לא ניתן לבצע איסוף עצמי. אנו עושים את מרב המאמצים שההזמנה תגיע אליכם כמה שיותר מהר.

המידה לא מתאימה או לא אהבתי את הצבע

small_icon_right

ניתן להיכנס לעמוד הזמנות שלי באתר ולבצע שם בקלות החלפת מידה כרצונכם. לאחר ביצוע ההחלפה, שליח יגיע עם המוצר החדש ויאסוף את המוצר שברשותכם.

small_icon_right

אני רוצה להחליף ואין את המידה שלי

עדכון המלאי שלנו מתבצע באופן אוטומטי מול הספקים. לכן אם אינך רואה את המידה הרצויה, אנו ממליצים לבדוק לאחר כמה ימים אם היא חזרה למלאי. אם בכל זאת המידה לא נמצאת וראית מוצר אחר שמוצא חן בעיניך, ניתן לבצע הזמנה חדשה. במידה ונרכש מוצר חדש יש לעדכן את שירות הלקוחות שלנו דרך עמוד צור קשר והשליח שיגיע עם ההזמנה החדשה, יאסוף את המוצר שברשותך.

האם אפשר להחליף או לבצע זיכוי בחנות?

small_icon_right

החנות הינה חנות אאוטלט ולא ניתן לבצע בה החלפה או זיכוי. במידה והמוצר שאתם מחפשים נמצא בחנות, ניתן להחזיר את המוצר שברשותכם ולבצע רכישה חדשה. לביצוע זיכוי על המוצר שהוחזר יש להיכנס לעמוד הזמנות שלי
כרגע חנות האאוטלט שלנו סגורה ובמידה ותפתח מחדש נעדכן כמובן !

small_icon_right

איך משתמשים בקופון?

לרוב גדול של המוצרים שלנו מופיע קוד קופון מתחת למחיר של המוצר במרובע הכחול. את הקוד יש להזין ב'קופה' לפני הכנסת פרטי האשראי בעמודת 'נקודות וקופונים' לאחר הכנסת הקופון מחיר המוצר יתעדכן.

איך אני יודע כמה כסף נצבר לי ב- Shoesonline Prime?

small_icon_right

Shoesonline prime הינו החבר מועדון שלנו שצובר לך כסף בכל רכישה! ההצטרפות אליו היא ללא עלות וכדי להתחיל לצבור כסף יש לבצע הרשמה ממש זריזה בעמוד החשבון שלי באתר ניתן לבצע הרשמה/ לראות כמה נקודות נצברו.

* אין אפשרות לצבור נקודות בהזמנות אשר התשלום עליהן בוצע עם שוברים או תווי קנייה.

small_icon_right

איך משתמשים בנקודות?

השתמשו בהם על ידי לחיצה על 'מימוש הטבה' בעמודת 'נקודות וקופונים' לפני השלמת ההזמנה.

איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות?

small_icon_right

לא מצאתם תשובות בעמוד שאלות נפוצות? נשמח לעזור לכם. אנא פנו לשירות הלקוחות בטופס הפניה (תקפוץ לכם חלונית בצד ותרשמו את שאלתכם), בפייסבוק ובמייל service@shoesonline.co.il שימו לב: ככל שתתנו יותר פרטים, נוכל לעזור במהירות וביעילות.

זמני פעילות שירות לקוחות

א'-ה' בין השעות 08:30 עד 17:30

משלוח מוצרים ת.ד. 16020 נתניה, מיקוד 4206001 | משלוח דואר ת.ד. 3545 א.ת. קיסריה, מיקוד 3079867