נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה
בעמוד זה ניתן למצוא מענה על שאלות ונושאים נפוצים,
והסבר על שלל הפעולות שניתן לבצע באופן עצמאי באתר.
נושאים נפוצים
החלפות / החזרות/ ביטול
החלפות / החזרות/ ביטול
לכל המידע בנושא החלפות / החזרות/ ביטולקופונים ושוברי מתנה
החשבון שלי
שאלות נפוצות
מה הם זמני האספקה שלנו
זמני האספקה הם עד 7 ימי עסקים עם בחירת משלוח "שליח עד הבית" או לוקר.
את תאריך האספקה המקסימלי לקבלת המוצר ניתן לראות בעמוד הזמנות שלי
כל המידע הרלוונטי כתוב בפרטי הפריט אותו תרצה לרכוש 🙂
למידע אחר המשלוח ניתן להתעדכן באמצעות הכפתור "עקוב אחר הזמנה" הנמצא בעמוד הזמנות שלי
האם המוצרים שלכם מקוריים?
כל המוצרים באתר הם 100% מקוריים ואנו מתחייבים על זה!
איך משנים פרטים בהזמנה?
פנו אלינו וכתבו לנו את הפרטים שתרצו לשנות, אנחנו כבר נעשה את השאר.
מתי תגיע ההזמנה שלי?
זמני האספקה הם עד 7 ימי עסקים עם בחירת משלוח "שליח עד הבית" או לוקר.
את תאריך האספקה המקסימלי לקבלת המוצר ניתן לראות בעמוד הזמנות שלי
לאן המוצר מגיע?
המשלוחים שלנו מגיעים לכל הארץ! 🙂
ניתן לבחור משלוח לנקודת איסוף בעלות של 9.90 ש"ח או עם שליח בעלות של 18.90 ש"ח והמוצר יגיע עם שליח לכתובת שהזנת באתר בעת ההרשמה\ רכישה באתר, יש לשים לב שחברת השליחויות תשלח הודעה עם בחירת נקודה לאיסוף, במידה ונבחר משלוח עד הבית יש להתעלם מהודעה זו.
האם ניתן לבצע איסוף עצמי?
בשלב זה, המחסנים שלנו הינם מחסנים לוגיסטיים ולכן לא ניתן לבצע איסוף עצמי. אנו עושים את מרב המאמצים שההזמנה תגיע אליכם כמה שיותר מהר.
המידה לא מתאימה או לא אהבתי את הצבע
ניתן להיכנס לעמוד הזמנות שלי באתר ולבצע שם בקלות החלפת מידה כרצונכם. לאחר ביצוע ההחלפה, שליח יגיע עם המוצר החדש ויאסוף את המוצר שברשותכם.
אני רוצה להחליף ואין את המידה שלי
עדכון המלאי שלנו מתבצע באופן אוטומטי מול הספקים. לכן אם אינך רואה את המידה הרצויה, אנו ממליצים לבדוק לאחר כמה ימים אם היא חזרה למלאי. אם בכל זאת המידה לא נמצאת וראית מוצר אחר שמוצא חן בעיניך, ניתן לבצע הזמנה חדשה. במידה ונרכש מוצר חדש יש לעדכן את שירות הלקוחות שלנו דרך עמוד צור קשר והשליח שיגיע עם ההזמנה החדשה, יאסוף את המוצר שברשותך.
האם אפשר להחליף או לבצע זיכוי בחנות?
החנות הינה חנות אאוטלט ולא ניתן לבצע בה החלפה או זיכוי. במידה והמוצר שאתם מחפשים נמצא בחנות, ניתן להחזיר את המוצר שברשותכם ולבצע רכישה חדשה. לביצוע זיכוי על המוצר שהוחזר יש להיכנס לעמוד הזמנות שלי
כרגע חנות האאוטלט שלנו סגורה ובמידה ותפתח מחדש נעדכן כמובן !
איך משתמשים בקופון?
לרוב גדול של המוצרים שלנו מופיע קוד קופון מתחת למחיר של המוצר במרובע הכחול. את הקוד יש להזין ב'קופה' לפני הכנסת פרטי האשראי בעמודת 'נקודות וקופונים' לאחר הכנסת הקופון מחיר המוצר יתעדכן.
איך אני יודע כמה כסף נצבר לי ב- Shoesonline Prime?
Shoesonline prime הינו החבר מועדון שלנו שצובר לך כסף בכל רכישה! 3% צבירה לארנק האישי שלך!! ההצטרפות אליו היא ללא עלות וכדי להתחיל לצבור כסף יש לבצע הרשמה ממש זריזה בעמוד החשבון שלי באתר ניתן לבצע הרשמה/ לראות כמה נקודות נצברו.
* אין אפשרות לצבור נקודות בהזמנות אשר התשלום עליהן בוצע עם שוברים או תווי קנייה.
איך משתמשים בנקודות?
השתמשו בהם על ידי לחיצה על 'מימוש הטבה' בעמודת 'נקודות וקופונים' לפני השלמת ההזמנה.
איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות?
לא מצאתם תשובות בעמוד שאלות נפוצות? נשמח לעזור לכם. אנא פנו לשירות הלקוחות בטופס הפניה (תקפוץ לכם חלונית בצד ותרשמו את שאלתכם), בפייסבוק ובמייל service@shoesonline.co.il שימו לב: ככל שתתנו יותר פרטים, נוכל לעזור במהירות וביעילות.
זמני פעילות שירות לקוחות
א'-ה' בין השעות 09:00 עד 15:00