Help > החלפות / החזרות

שאלות בנושא החלפות / החזרות


נוהל החזרת מוצר

שירות ביטול הזמנה ניתן אצלנו ללא עלות נוספת.

מזמינים בראש שקט עם 365 ימים החזרה חינם- לאור המצב, על מנת לחסוך את הביקור בסניפי הדואר ובכדי לאפשר לכם לקנות בראש שקט בתקופה זו, הארכנו את משך החזרת המוצרים מ-60 ימים ל-365 יום מרגע קבלת המוצר. בכל מקרה של ביטול תוכלו לקבל החזר כספי מלא או החזר בנקודות לארנק באתר לבחירתכם.

 


התשובה עזרה לך?

איך מחזירים מוצר?

את המוצר ניתן להחזיר אלינו בכמה דרכים:

  • להגיע עם המוצר לחנות האאוטלט שלנו בתל- אביב ברחוב עליית הנוער 2. לשעות פעילות החנות לחצו כאן
  • באמצעות דואר ישראל- יש להגיע לסניף עם המוצר, ומדבקת התגובניינא אשר הגיעה עם ההזמנה. (מומלץ לבקש אישור SMS בעלות של 1 ₪). במידה והמדבקה אבדה אנא פנו אלינו בעמוד צור קשר שרות זה הוא ללא עלות נוספת. לאיתור סניף הדואר הקרוב אליך לחצו כאן
  • באמצעות שליח אשר יגיע אליכם ויאסוף את המוצר- עלות שירות זה הוא כ-29 ₪. במידה וצברתם כסף בארנק, תוכלו להשתמש בו לתשלום עבור השליח.

לאחר שהמוצר יגיע למשרדי החברה, ייבדק וימצא תקין. אנו נשלח מייל שמעדכן על כך, שלאחריו ניתן להיכנס לעמוד הזמנות שלי ולהתחיל באופן עצמאי את תהליך הזיכוי


התשובה עזרה לך?

המידה לא מתאימה או לא אהבתי את הצבע

הנעל הגיע אבל טיפה לוחצת? הצבע של החולצה לא יושב עליכם בול? אנו דואגים ללקוחות שלנו ומציעים שירות החלפת מידה\ צבע שלא תמצאו בשום מקום אחר וללא תשלום נוסף!

ניתן להיכנס לעמוד הזמנות שלי באתר ולבצע שם בקלות החלפת מידה או צבע כרצונכם. לאחר ביצוע ההחלפה, שליח יגיע עם המוצר החדש ויאסוף את המוצר שברשותכם.

כמה דברים חשובים:

  • אם המידה שלכם לא במלאי, לא ניתן לבצע את ההחלפה
  • החלפה אפשרית רק לאותו הדגם שהזמנתם, כאשר המחיר חייב להיות זהה
  • אם המוצר לא הגיע אליכם עדיין, אנא פנו אלינו בעמוד צור קשר ונבצע את ההחלפה עבורכם

התשובה עזרה לך?

אני רוצה להחליף ואין את המידה שלי

עדכון המלאי שלנו מתבצע באופן אוטומטי מול הספקים. לכן אם אינך רואה את המידה הרצויה, אנו ממליצים לבדוק לאחר כמה ימים אם היא חזרה למלאי.

אם בכל זאת המידה לא נמצאת וראית מוצר אחר שמוצא חן בעיניך, ניתן לבצע הזמנה חדשה.

במידה ונרכש מוצר חדש יש לעדכן את שירות הלקוחות שלנו דרך עמוד צור קשר והשליח שיגיע עם ההזמנה החדשה, יאסוף את המוצר שברשותך


התשובה עזרה לך?

האם אפשר להחליף או לבצע זיכוי בחנות?

החנות הינה חנות אאוטלט ולא ניתן לבצע בה החלפה או זיכוי.

במידה והמוצר שאתם מחפשים נמצא בחנות, ניתן להחזיר את המוצר שברשותכם ולבצע רכישה חדשה. לביצוע זיכוי על המוצר שהוחזר יש להיכנס לעמוד הזמנות שלי


התשובה עזרה לך?


השאר הודעה