Help > החלפות / החזרות/ ביטול פריט

שאלות בנושא החלפות / החזרות/ ביטול פריט


נוהל החזרת מוצר

שירות ביטול הזמנה ניתן אצלנו ללא עלות נוספת.

מזמינים בראש שקט עם 365 ימים החזרה חינם- לאור המצב, , הארכנו את משך החזרת המוצרים מ-60 ימים ל-365 יום מרגע קבלת המוצר. בכל מקרה של ביטול תוכלו לקבל החזר כספי מלא או החזר בנקודות לארנק באתר לבחירתכם.

*לא ניתן להחליף מוצרי OUTLET

*ניתן להחזיר מוצרי OUTLET עד 30 ימים מיום קבלת המשלוח

*לא ניתן להחזיר / להחליף שעונים שאריזתם נפתחה

*לא ניתן להחזיר / להחליף תחתונים לפי הוראות משרד הבריאות

 


התשובה עזרה לך?

איך מחזירים מוצר?

את המוצר ניתן להחזיר אלינו בכמה דרכים:

  • באמצעות לוקר – יש לבחור זאת באיזור האישי, לאחר הבחירה יתקבל SMS עם מספר לפתיחת התא. לאחר קבלת הSMS ניתן להגיע ללוקר להזין את המספר ולהכניס את החבילה לתא וזהו! אנחנו נדאג לקחת את זה משם????
  • באמצעות שליח אשר יגיע אליכם ויאסוף את המוצר- עלות שירות זה הוא כ-29 ₪. במידה וצברתם כסף בארנק, תוכלו להשתמש בו לתשלום עבור השליח.

לאחר שהמוצר יגיע למשרדי החברה, ייבדק וימצא תקין. אנו נשלח מייל שמעדכן על כך, שלאחריו ניתן להיכנס לעמוד הזמנות שלי ולהתחיל באופן עצמאי את תהליך הזיכוי

זמני החזרה בלוקר-כחודש מרגע הנחת המוצר בתא.
זמני החזרה בחברת השילוח- 14 ימי עסקים לפי חברת השליחויות.

*לא ניתן להחזיר / להחליף שעונים שאריזתם נפתחה

*לא ניתן להחזיר/להחליף תחתונים לפי הוראות משרד הבריאות


התשובה עזרה לך?

המידה לא מתאימה או לא אהבתי את הצבע

הנעל הגיע אבל טיפה לוחצת? החולצה לא יושבת עליכם בול? אנו דואגים ללקוחות שלנו ומציעים שירות החלפת מידה שלא תמצאו בשום מקום אחר וללא תשלום נוסף!

החלפה ניתן לבצע עד 30 יום מקבלת המוצר, כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לעמוד הזמנות שלי באתר ולבצע שם בקלות החלפת מידה כרצונכם. לאחר ביצוע ההחלפה, שליח יגיע עם המוצר החדש ויאסוף את המוצר שברשותכם.

כמה דברים חשובים:

  • אם המידה שלכם לא במלאי, לא ניתן לבצע את ההחלפה
  • החלפה אפשרית רק לאותו הדגם שהזמנתם, כאשר המחיר חייב להיות זהה
  • אם המוצר לא הגיע אליכם עדיין, אנא פנו אלינו בעמוד צור קשר ונבצע את ההחלפה עבורכם

*לא ניתן להחזיר / להחליף שעונים שאריזתם נפתחה

*לא ניתן להחזיר/להחליף תחתונים לפי הוראות משרד הבריאות

*לא ניתן להחליף לדגם אחר


התשובה עזרה לך?

אני רוצה להחליף ואין את המידה שלי

עדכון המלאי שלנו מתבצע באופן אוטומטי מול הספקים. לכן אם אינך רואה את המידה הרצויה, אנו ממליצים לבדוק לאחר כמה ימים אם היא חזרה למלאי.

אם בכל זאת המידה לא נמצאת וראית מוצר אחר שמוצא חן בעיניך, ניתן לבצע הזמנה חדשה.

במידה ונרכש מוצר חדש יש לעדכן את שירות הלקוחות שלנו דרך עמוד צור קשר והשליח שיגיע עם ההזמנה החדשה, יאסוף את המוצר שברשותך


התשובה עזרה לך?

האם אפשר להחליף או לבצע זיכוי בחנות?

החנות הינה חנות אאוטלט ולא ניתן לבצע בה החלפה או זיכוי.

במידה והמוצר שאתם מחפשים נמצא בחנות, ניתן להחזיר את המוצר שברשותכם ולבצע רכישה חדשה. לביצוע זיכוי על המוצר שהוחזר יש להיכנס לעמוד הזמנות שלי
החנות כרגע סגורה, במידה ותיפתח בשנית כמובן שנעדכן !


התשובה עזרה לך?

ביטול פריט

ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:
1. בצ'אט און ליין באתר
2. בדוא"ל – לכתובת service@shoesonline.co.il
3. בדואר רשום – לכתובת: לשם 3 איזור תעשיה , קיסריה
4. שליחת טופס "ביטול עסקה" המופיע מטה וזמין גם בלשונית "ביטול עסקה" המופיע בתחתית העמוד הראשי באתר
בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל


התשובה עזרה לך?