נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה

בעמוד זה ניתן למצוא מענה על שאלות ונושאים נפוצים,

והסבר על שלל הפעולות שניתן לבצע באופן עצמאי באתר.

בימים אלו של חוסר וודאות חשוב לנו לעדכן, כי האתר עובד כרגיל ובהתאם להנחיות רשויות המדינה. בראשית לשמור על בריאות הלקוחות והקהילה. ריכזנו עבורכם מידע שימושי לגבי וירוס הקורונה הכולל טיפ קטן, מבטיחים שזה לא לשטוף ידיים :)

למידע נוסף

נושאים נפוצים

שאלות נפוצות

וירוס הקורונה- מידע שימושי

small_icon_right

לקוחות יקרים,

בימים אלו של חוזר וודאות חשוב לנו לעדכן, כי האתר עובד כרגיל ובהתאם להנחיות רשויות המדינה. בראשית לשמור על בריאות הלקוחות והקהילה.

מספר עדכונים חשובים לתקופה זו:

*מזמינים בראש שקט עם 365 ימים החזרה חינם- על מנת לחסוך את הביקור בסניפי הדואר ובכדי לאפשר לכם לקנות בראש שקט בתקופה זו, הארכנו את משך החזרת המוצרים מ-60 ימים ל-365 יום מרגע קבלת המוצר.

*הנחיות לשליח בזמן המסירה – ניתנת האפשרות בעת מסירת המשלוח לבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת (באישור טלפוני של הלקוח).

מאחלים לכולנו שהתקופה הזאת תחלוף מהר, ננצח את זה יחד 🙂

טיפ לסיום: לא סגורים איזה מידה אתם? לא בטוחים איזה צבע יראה עליכם הכי טוב?
אני ממליצים בחום להזמין 2 מידות/צבעים שונים ולאחר מכן להזדכות על אחד מהם ולקבל החזר כספי מלא!
small_icon_right

איך משנים פרטים בהזמנה?

פנו אלינו דרך עמוד צור קשר וכתבו לנו את הפרטים שתרצו לשנות, אנחנו כבר נעשה את השאר.

מתי תגיע ההזמנה שלי?

small_icon_right

את תאריך האספקה המקסימלי לקבלת המוצר ניתן לראות בעמוד הזמנות שלי

small_icon_right

לאן המוצר מגיע?

המשלוחים שלנו הם בחינם ולכל הארץ! המוצר יגיע עם שליח לכתובת שהזנת בעת ההרשמה\ רכישה באתר

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

small_icon_right

בשלב זה, המחסנים שלנו הינם מחסנים לוגיסטיים ולכן לא ניתן לבצע איסוף עצמי. אנו עושים את מרב המאמצים שההזמנה תגיע אליכם כמה שיותר מהר.

small_icon_right

המידה לא מתאימה או לא אהבתי את הצבע

ניתן להיכנס לעמוד הזמנות שלי באתר ולבצע שם בקלות החלפת מידה או צבע כרצונכם. לאחר ביצוע ההחלפה, שליח יגיע עם המוצר החדש ויאסוף את המוצר שברשותכם.

אני רוצה להחליף ואין את המידה שלי

small_icon_right

עדכון המלאי שלנו מתבצע באופן אוטומטי מול הספקים. לכן אם אינך רואה את המידה הרצויה, אנו ממליצים לבדוק לאחר כמה ימים אם היא חזרה למלאי. אם בכל זאת המידה לא נמצאת וראית מוצר אחר שמוצא חן בעיניך, ניתן לבצע הזמנה חדשה. במידה ונרכש מוצר חדש יש לעדכן את שירות הלקוחות שלנו דרך עמוד צור קשר והשליח שיגיע עם ההזמנה החדשה, יאסוף את המוצר שברשותך

small_icon_right

האם אפשר להחליף או לבצע זיכוי בחנות?

החנות הינה חנות אאוטלט ולא ניתן לבצע בה החלפה או זיכוי. במידה והמוצר שאתם מחפשים נמצא בחנות, ניתן להחזיר את המוצר שברשותכם ולבצע רכישה חדשה. לביצוע זיכוי על המוצר שהוחזר יש להיכנס לעמוד הזמנות שלי

איך משתמשים בקופון?

small_icon_right

לרוב גדול של המוצרים שלנו מופיע קוד קופון מתחת למחיר של המוצר במרובע הכחול. את הקוד יש להזין ב'קופה' לפני הכנסת פרטי האשראי בעמודת 'נקודות וקופונים' לאחר הכנסת הקופון מחיר המוצר יתעדכן.

small_icon_right

איך אני יודע כמה כסף נצבר לי ב- Shoesonline Prime?

Shoesonline prime הינו החבר מועדון שלנו שצובר לך כסף בכל רכישה! ההצטרפות אליו היא ללא עלות וכדי להתחיל לצבור כסף יש לבצע הרשמה ממש זריזה בעמוד החשבון שלי באתר ניתן לבצע הרשמה/ לראות כמה נקודות נצברו

איך משתמשים בנקודות?

small_icon_right

השתמשו בהם על ידי לחיצה על 'מימוש הטבה' בעמודת 'נקודות וקופונים' לפני השלמת ההזמנה

small_icon_right

איך יוצרים קשר עם שירות הלקוחות?

לא מצאתם תשובות בעמוד שאלות נפוצות? נשמח לעזור לכם. אנא פנו לשירות הלקוחות בעמוד צור קשר שימו לב: ככל שתתנו יותר פרטים, נוכל לעזור במהירות וביעילות.

ליצירת קשר

זמני פעילות שירות לקוחות

א'-ה' בין השעות 09:00 עד 18:00

משלוח דואר ת.ד. 21519 תל אביב, מיקוד 6121401 | משלוח מוצרים ת.ד. 16020 נתניה, מיקוד 4206001