Help > הזמנות

שאלות בנושא הזמנות


וירוס הקורונה- מידע שימושי

לקוחות יקרים,

בימים אלו של חוסר וודאות חשוב לנו לעדכן, כי האתר עובד כרגיל ובהתאם להנחיות רשויות המדינה. בראשית לשמור על בריאות הלקוחות והקהילה.

מספר עדכונים חשובים לתקופה זו:

*משלוחים- בעקבות וירוס הקורונה משלוחים בינלאומיים עשויים לארוך יותר זמן מהרגיל, דבר שמשפיע על היכולת שלנו למסור מוצרים במהירות וביעילות כפי שאנו עושים בזמנים רגילים. לכן ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח. למידע אחר המשלוח ניתן להתעדכן באמצעות הכפתור "עקוב אחר הזמנה" הנמצא בעמוד הזמנות שלי

*מזמינים בראש שקט עם 365 ימים החזרה חינם- על מנת לחסוך את הביקור בסניפי הדואר ובכדי לאפשר לכם לקנות בראש שקט בתקופה זו, הארכנו את משך החזרת המוצרים מ-60 ימים ל-365 יום מרגע קבלת המוצר.

*הנחיות לשליח בזמן המסירה – ניתנת האפשרות בעת מסירת המשלוח לבקש מהשליח להשאיר את החבילה מחוץ לדלת (באישור טלפוני של הלקוח).

מאחלים לכולנו שהתקופה הזאת תחלוף מהר, ננצח את זה יחד 🙂

טיפ לסיום: לא סגורים איזה מידה אתם? לא בטוחים איזה צבע יראה עליכם הכי טוב?
אני ממליצים בחום להזמין 2 מידות/צבעים שונים ולאחר מכן להזדכות על אחד מהם ולקבל החזר כספי מלא!

 


התשובה עזרה לך?

מתי תגיע ההזמנה שלי?

בעקבות וירוס הקורונה משלוחים בינלאומיים עשויים לארוך יותר זמן מהרגיל, דבר שמשפיע על היכולת שלנו למסור מוצרים במהירות וביעילות כפי שאנו עושים בזמנים רגילים. לכן ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח. למידע אחר המשלוח ניתן להתעדכן באמצעות הכפתור "עקוב אחר הזמנה" הנמצא בעמוד הזמנות שלי

 


התשובה עזרה לך?

קיבלתי רק חלק מההזמנה

אמנת השירות שלנו היא לספק את המוצרים במהירות האפשרית ללקוח ובלי להתפשר על האיכות, כל מוצר המגיע אלינו נבדק, נארז ונשלח.

את תאריך האספקה המשוער לקבלת שאר המוצרים שברשותך ניתן לראות בעמוד הזמנות שלי


התשובה עזרה לך?

איך מבטלים הזמנה?

את ההזמנה ניתן לבטל עצמאית בכל עת לפי השלבים הבאים:

  • יש להיכנס לעמוד הזמנות שלי באתר
  • להגיש בקשה לביטול
  • לבחור את צורת הזיכוי

במידה והמוצר החל תהליך אריזה? שירות הלקוחות יבדוק האם ניתן לבטל, ויצור קשר להמשך טיפול וזיכוי.


התשובה עזרה לך?

האם ניתן להזמין טלפונית?

הזמנות ניתן לבצע דרך האתר בלבד.

אבל היי, לכל שאלה פנו אלינו דרך עמוד צור קשר


התשובה עזרה לך?

לא קיבלתי אישור הזמנה מה עלי לעשות?

אישור ההזמנה נשלח במייל לכתובת שהזנתם בעת ההרשמה\ רכישה. לעתים היא מגיעה לאזור תיבת הספאם או טאב קידום המכירות במייל.

בדקתם, והיא עדיין לא שם? כנראה שהכתובת מייל שהוזנה אינה תקינה…לא נורא! פנו אלינו דרך עמוד צור קשר רשמו לנו את מספר ההזמנה, מספר הטלפון שלכם וכתובת מייל הנכונה. 

אנו נעדכן את הפרטים ונשלח שוב את אישור ההזמנה.


התשובה עזרה לך?

האם ניתן למדוד?

אצלנו מודדים בבית!

המוצר הגיע אבל לא במידה שנוחה לך? נכנסים לאתר, ומחליפים בקלות למידה הרצויה.

לאחר ביצוע החלפת המידה שליח יגיע אליך עם המוצר החדש ויאסוף את המוצר שברשותך בח-י-נ-ם!


התשובה עזרה לך?

לא רואה את ההזמנה שלי באתר

על מנת לראות את ההזמנות שבוצעו בחשבון, יש להיכנס לעמוד "חשבון שלי" באתר. הכניסה לעמוד זה נעשית על ידי כתובת המייל שהזנתם בעת ההרשמה לאתר. לכן, אם אינכם רואים את ההזמנה, כנראה שהכתובת מייל אינה נכונה. בדקתם והיא עדיין לא שם? לא נורא! פנו אלינו דרך עמוד "צור קשר"  ורשמו לנו את מספר ההזמנה, מספר הטלפון שלכם וכתובת מייל נכונה.


התשובה עזרה לך?


השאר הודעה