Help > הזמנות

שאלות בנושא הזמנות


מה הם זמני האספקה שלנו

חלק מהמחסנים שלנו נמצאים באירופה ולכן זמני האספקה שלנו הם בין 14-20 ימי עסקים.
ישנם מוצרים שזמן האספקה שלהם קצר מהרגיל -עד 7-16 ימי עסקים.
כל המידע הרלוונטי כתוב בפרטי הפריט אותו תרצה לרכוש 🙂

ייתכנו שינויים בזמני האספקה עקב עומסים בשדה התעופה משלוחים בינלאומיים עשויים לארוך יותר זמן מהרגיל, לכן ייתכנו עיכובים בהגעת המשלוח. למידע אחר המשלוח ניתן להתעדכן באמצעות הכפתור "עקוב אחר הזמנה" הנמצא בעמוד הזמנות שלי

 


התשובה עזרה לך?

קיבלתי רק חלק מההזמנה

אמנת השירות שלנו היא לספק את המוצרים במהירות האפשרית ללקוח ובלי להתפשר על האיכות, כל מוצר המגיע אלינו נבדק, נארז ונשלח.

יש לנו מוצרים שמגיעים גם מספקים ישראליים וגם מספקים מחו"ל, לכן ייתכן וזמני האספקה שלהם יהיו שונים.
אנחנו מעדיפים לשלוח אליך את המוצרים שכבר מוכנים ומחכים רק לך, ולקחת עלינו את העלות של שני השליחים

את תאריך האספקה המשוער לקבלת שאר המוצרים שברשותך ניתן לראות בעמוד הזמנות שלי 🙂


התשובה עזרה לך?

איך מבטלים הזמנה?

את ההזמנה ניתן לבטל עצמאית בכל עת לפי השלבים הבאים:

יש להיכנס לעמוד הזמנות שלי באתר ולהגיש בקשה לביטול


לבחור את צורת הזיכוי:
 

במידה והמוצר החל תהליך אריזה? שירות הלקוחות יבדוק האם ניתן לבטל, ויצור קשר להמשך טיפול וזיכוי ועל כן ההזמנה לא בוטלה ויש להמתין לשירות שיצור עימכם קשר.


התשובה עזרה לך?

האם ניתן להזמין טלפונית?

הזמנות ניתן לבצע דרך האתר בלבד.

אבל היי, לכל שאלה פנו אלינו 🙂


התשובה עזרה לך?

לא קיבלתי אישור הזמנה מה עלי לעשות?

אישור ההזמנה נשלח במייל לכתובת שהזנתם בעת ההרשמה\ רכישה. לעתים היא מגיעה לאזור תיבת הספאם או טאב קידום המכירות במייל.

בדקתם, והיא עדיין לא שם? כנראה שהכתובת מייל שהוזנה אינה תקינה…לא נורא! פנו אלינו ורשמו לנו את מספר ההזמנה, מספר הטלפון שלכם וכתובת מייל הנכונה. 

אנו נעדכן את הפרטים ונשלח שוב את אישור ההזמנה 🙂


התשובה עזרה לך?

האם ניתן למדוד?

אצלנו מודדים בבית!

המוצר הגיע אבל לא במידה שנוחה לך? נכנסים לאתר, ומחליפים בקלות למידה הרצויה. 🙂
לאחר ביצוע החלפת המידה שליח יגיע אליך עם המוצר החדש ויאסוף את המוצר שברשותך בח-י-נ-ם!

*החלפה ראשונה בחינם- כל החלפה לאחר מכן בעלות של 29 ש"ח*

התשובה עזרה לך?

לא רואה את ההזמנה שלי באתר

על מנת לראות את ההזמנות שבוצעו בחשבון, יש להיכנס לעמוד "חשבון שלי" באתר. הכניסה לעמוד זה נעשית על ידי כתובת המייל שהזנתם בעת ההרשמה לאתר. לכן, אם אינכם רואים את ההזמנה, כנראה שהכתובת מייל אינה נכונה. בדקתם והיא עדיין לא שם? לא נורא! פנו אלינו ורשמו לנו את מספר ההזמנה, מספר הטלפון שלכם וכתובת מייל נכונה.

 


התשובה עזרה לך?