שאלות בנושא החלפות / החזרות/ ביטול פריט
נוהל החזרת מוצר
1. לא נעשה שימוש במוצר ו/או נגרם פגם או נזק
2. המוצר נשמר באריזה המקורית
*שימו לב החזרה עם שליח עד הבית בעלות של 29 ש"ח.
*לא ניתן להחליף מוצרי OUTLET
*ניתן להחזיר מוצרי OUTLET עד 14 ימים מיום קבלת המשלוח
*לא ניתן להחזיר / להחליף שעונים שאריזתם נפתחה
*לא ניתן להחזיר / להחליף תחתונים לפי הוראות משרד הבריאות
*לא ניתן להחזיר חטיפי חלבון ומוצרי מזון
*תשלום בגין החזרה 5% מגובה העסקה המקורית או 100 ש"ח הנמוך מבניהם.
התשובה עזרה לך?
איך מחזירים מוצר?
את המוצר ניתן להחזיר אלינו בכמה דרכים:
- באמצעות לוקר – יש לבחור זאת באיזור האישי, לאחר הבחירה יתקבל SMS עם מספר לפתיחת התא. לאחר קבלת הSMS ניתן להגיע ללוקר להזין את המספר ולהכניס את החבילה לתא וזהו! אנחנו נדאג לקחת את זה משם.
- באמצעות שליח אשר יגיע אליכם ויאסוף את המוצר- עלות שירות זה הוא כ-29 ₪. במידה וצברתם כסף בארנק, תוכלו להשתמש בו לתשלום עבור השליח.
לאחר שהמוצר יגיע למשרדי החברה, ייבדק וימצא תקין. אנו נשלח מייל שמעדכן על כך, שלאחריו ניתן להיכנס לעמוד הזמנות שלי ולהתחיל באופן עצמאי את תהליך הזיכוי
זמני החזרה בלוקר-כחודש מרגע הנחת המוצר בתא.
זמני החזרה בחברת השילוח- עד 30 יום מרגע איסוף המוצר
*לא ניתן להחזיר / להחליף שעונים שאריזתם נפתחה
*לא ניתן להחזיר/להחליף תחתונים לפי הוראות משרד הבריאות
*לא ניתן להחזיר חטיפי חלבון ומוצרי מזון
התשובה עזרה לך?
המידה לא מתאימה או לא אהבתי את הצבע
הנעל הגיעה אבל טיפה לוחצת? החולצה לא יושבת עליכם בול? ניתן להחזיר את המוצר ולהזדכות בהתאם למדיניות באתר ולאחר מכן לבצע הזמנה חדשה.
*לא ניתן להחזיר / להחליף שעונים שאריזתם נפתחה
*לא ניתן להחזיר/להחליף תחתונים לפי הוראות משרד הבריאות
*לא ניתן להחזיר חטיפי חלבון ומוצרי מזון
*לא ניתן להחליף לדגם אחר
התשובה עזרה לך?
אני רוצה להחליף ואין את המידה שלי
עדכון המלאי שלנו מתבצע באופן אוטומטי מול הספקים. לכן אם אינך רואה את המידה הרצויה, אנו ממליצים לבדוק לאחר כמה ימים אם היא חזרה למלאי.
אם בכל זאת המידה לא נמצאת וראית מוצר אחר שמוצא חן בעיניך, ניתן לבצע החזרת מוצר ולהזדכות בהתאם למדיניות האתר ולאחר מכן לבצע הזמנה חדשה.
התשובה עזרה לך?
האם אפשר להחליף או לבצע זיכוי בחנות?
אתרנו הוא אתר אינטרנטי בלבד.
במידה והוקמה חנות באופן זמני החנות תהיה חנות אאוטלט ולא ניתן לבצע בה החלפה או זיכוי.
במידה והמוצר שאתם מחפשים נמצא בחנות, ניתן להחזיר את המוצר שברשותכם ולבצע רכישה חדשה. לביצוע זיכוי על המוצר שהוחזר יש להיכנס לעמוד הזמנות שלי
החנות כרגע סגורה, במידה ותיפתח בשנית כמובן שנעדכן !
התשובה עזרה לך?
ביטול פריט
ככל ועומדת לך זכות לביטול עסקה, בהתאם לתנאי רכישת המוצר, לתקנון האתר ו/או לחוק הגנת הצרכן תשמ"א- 1981, הנך רשאי/ת למסור הודעת ביטול עסקה, באחת מהדרכים שלהלן:
1. בצ'אט און ליין באתר
2. בדוא"ל – לכתובת service@shoesonline.co.il
4. שליחת טופס "ביטול עסקה" המופיע מטה וזמין גם בלשונית "ביטול עסקה" המופיעה בתחתית העמוד הראשי באתר
בהודעת הביטול, אנא ציין/ני שם מלא, מספר הזמנה ומס' טלפון, לשם זיהוי העסקה ונתוני המוצר שברצונך לבטל